Jesteś tu: Strona główna > Oddam za darmo

Rzeszów

Zapisz się na powiadomienie o ogłoszeniach spełniających te kryteria:

Pokaż ogłoszenia tylko z:
« Poprzednia123Następna »

Sortuj według: nazwy | daty dodania ogłoszenia


Lista ogłoszeń:

  • Linki sponsorowane:


    Nazir - młody, uroczy piesek szuka domu - Rzeszów, podkarpackie

    Nazir trafił do schroniska w roku 2017, mając ok. 1 rok. Jest psem o umaszczeniu czekoladowym z dwukolorowymi oczami. Jest psem średniej wielkości o proporcjonalnej, wysportowanej sylwetce. Jest psem raczej spokojnym, lubiącym tow...

    dodano 12 dni temu

  • Niagara - śliczna labradorka szuka domu - Rzeszów, podkarpackie

    Niagara trafiła do schroniska w roku 2017, mając ok. 2 lata. Jest psem w typie labradora, o biszkoptowym umaszczeniu. Do schroniska trafiła w stanie, który wskazywał, że znaczną część swojego życia spędziła rodząc szczeniaki. Niag...

    dodano 27 dni temu

  • Negra-labradorka po przejściach szuka do - Rzeszów, podkarpackie

    Negra trafiła do schroniska w roku 2017, mając ok. 4 lata. Jest to suczka towarzyska i radosna. Jak widać, dużą część życia spędziła odchowując kolejne mioty. Szukamy dla niej domu, gdzie będzie kochana po prostu za bycie sobą. Ne...

    dodano 28 dni temu

  • Winnie PONAD 8 LAT W SCHRONISKU! Psiak p - Rzeszów, podkarpackie

    Winnie jest łagodna, grzeczna, spokojna. To uśmiechnięta, przyjazna i bardzo sympatyczna sunia. Świetnie dogaduje się z współtowarzyszami z boksu. Zgadza się z suczkami i psami W schronisku przebywa od maleńkiego, przez co jest t...

    dodano 194 dni temu

  • Oddam za darmo fotel - Rzeszów, podkarpackie

    Oddam za darmo wygodny fotel. Stan bardzo dobry. Kolor obicia zieleń, wykończenia drewniane. Wymiary: szerokość całego mebla - 80 cmwysokość całego mebla - 90 cmgłębokość całego mebla - 90 cmgłębokość siedziska - 52 cmwysokość sie...

    dodano 251 dni temu

  • Linki sponsorowane:


    Mikołaj i Sreberko - 4 miesięczne kocurk - Rzeszów, podkarpackie

    Mikołaj i Sreberko to dwa fantastyczne oswojone kotki. Jeden i drugi zostały porzucone przez człowieka, mają dwie różne historię, ale ich mianownikiem wspólnym jest bezdomność. Kociaki bardzo się zaprzyjaźniły w domu tymczasowym i...

    dodano 254 dni temu

  • Skazany na śmierć ROCZNY PRZYSTOJNIAK El - Rzeszów, podkarpackie

    Ciasno zawinięty zwój drutów wokół szyi, zardzewiały łańcuch a na drugim końcu łańcucha również drut. Tak pozbyto się rocznego psa, albo raczej chciano się pozbyć. Prawdopodobnie ktoś przywiązał go do drzewa, lecz na szczęście uda...

    dodano 303 dni temu

  • Klusek - młody, mały piesek znaleziony p - Rzeszów, podkarpackie

    Klusek to młodziutki, mały psiak, ok. 1,5 roczny, który został znaleziony na śmietniku przy ul. Szajnochy. Szukał tam jedzenie. Był bardzo głodny i spragniony wody. Klusek jest "charciej" urody czyli szczuplutkie długie ...

    dodano 303 dni temu

  • Dianka, 3 miesięczna KRUSZYNKA szuka dom - Rzeszów, podkarpackie

    Nazywam sie Dianka. Zostalam znaleziona w lesie kolo Zamoscia. Ktos mnie wyrzucil nie myslac co ze mna bedzie.Krystyna kobieta o wielkim sercu postanowila mi pomoc. Nie dawalam sie zlapac i uciekalam w glab lasu. Dopiero po jakims...

    dodano 395 dni temu

  • Pilnie ubranka dla dziewczynki - Rzeszów, podkarpackie

    Pilnie potrzebuję ubranek dla córki w rozmiarze 80-w wzwyż nie mam już bo córka wyrosła ,a niebawem skończą się ciepłe dni. Jeśli ktoś ma a już nie potrzebuje to proszę o kontakt. 669230413

    dodano 433 dni temu

Linki sponsorowane:

« Poprzednia123Następna »